Pages

Saturday, July 17, 2010

~ tanpa tajuk ~

keinginan utk menulis 2 ada, nak kata xcukup masa,ada... tp mood yg xmenentu menyebabkan saya jd malas.. kerja yg xpernah abis, rasa penat boleh buat saya ilang mood hatta utk mengONkan laptop dan suft tenet nih.. xmcm dulu lah. crita ada, tp idea utk menulis pun sudah zero. tp pg nih rasa cam rajin sikit...

alhamdulillah, sepeninggalan en.suami selama 3,4hari yg pegi berkursus saya dapat lalui hari2 tersebut dgn jayanya walaupun agak penat.. mujurlah rasa mual2 saya sudah semakin hilang.. pagi2, terpaksa turun naik tangga hantar barang2 saya dan @uni ke kereta. pastu naik lg utk ambik si kecik itu yg masih lena dibuai mimpi. mujur saya xpernah lewat sampai ke skolah. masa suami xde, @uni pun ok je.. xde lah buat perangai ngn masalah tidur lewatnya itu.. saya pun sgt senang hati dapat tidur seawal jam 12tgh mlm dan bangun tanpa rasa mengantuk..

3,4 ari lepas 2 jgk la keinginan saya utk mkn mi kari membuak2.. ni kes kak ros punya pasal la.. ada aritu sekali, suami ronda satu Jitra cari mi kari utk saya.. tp xada.. tahan je lah. ni dah pasang tekad, bila suami balik saya akan mask sendiri mi kari itu. so, inilah hasilnya..


tp kurang 1 bhn iaitu tauhu kering, puas saya cari tp xjumpa. kul12 mlm baru dapat rasa mi kari. sbbnya, abis masak je saya rasa penat teramat, rasa kenyang dan xlalu nak makan. mintak suami mkn dulu tak perlu tunggu saya. dia cakap dia nak mkn sama2 dan akan makan bila saya dah sedia utk makan.. tunggu punya tunggu, masuk je tgh mlm baru tekak saya sedia utk merasa mi kari..



No comments: