Pages

Tuesday, May 25, 2010

~ pesanan buat tokey kedai makan ~

sebenarnya tengah mood tak berapa rajin nak menulis.. tp gagahkan diri jgk. kalau dibiar lama2 kang nanti lupa pulak.. bukan b'tujuan nak memburukkan sape2 pun, tp sekadar ingatan buat mereka yg berkenaan..

semalam mengidam nak makan steamboat.. hehe maklumlah hari dapat gaji. lewat petang, kami keluar soping2 la konon. mood saya plk sgt baik waktu itu dan badan saya pun segar dan tekak saya pun tak meragam.. pandai plk pilih hari duit masuk kan??

balik dr bandar, saya dgn harapan dapat makan steamboat itu pun singgah la di sebuah restoran yg telah direkemenkan oleh seorang rakan.. katanya s/boat kt situ sgt best. restoran ni letaknya betul2 tepi jalan raya b'dekatan ngn kedah medical centre (KMC).. nama restoran 2 ialah R***f****t.. xmau bgtau nama terang2.. orang ramai giler lah. tp yg hampanya, s/boat sudah tidak ada kerana ada skumpulan besar pelajar wat jamuan s/boat. so, bhn2 sudah abis kata salah sorang pelayan kat situ..

ooooh hampanya.. nak tak nak kami order nasi jela.. perut dah tersangat lah lapar.. eh, xmasuk pon lg crita b'kaitan ngn tajuk entri kt atas.. gini, nak jd ceritanya.. ada sorang pelayan 2, pi ambik bekas tisu kat meja pelanggan yg baru je bangun dan beredar...

p/s>> nanti saya sambung kemudian la....tetiba je

1 comment:

IMAN'S UMI said...

HUK ALA...SYOK2 BC, CERITA X ABES RUPANYA