Pages

Tuesday, February 9, 2010

~aku ketagih~

ada sape2 boleh bantu ke?
 rasanya saya perlu sangat2 cara utk menghentikan ketagihan saya ini..
....KETAGIH KOPI.... terutamanya yg ini hehe

saya mmg sukakan radix
hari2 mesti minum radix
masa peknen dulu pun sama jugak
dr awal peknen sy dah minum radix
tiap hari minum kdg2 sampai 2,3x
radix bagi saya tenaga sbb xlalu mkn
kdg2 kopi lain pun saya minum jugak
bila dah kandungan masuk 8bln++
baru saya stop minum
sekarang nih, saya jadi risau
rasa mcm ketagih plk
2,3x sehari minum radix mcm xpuas
kt skolah minum radix,balik rumah bancuh radix lg
mmg susah nak stop
 
tringat masa peknen aritu (rsa mcm baru lg..), minuman ni jd stok wajib dlm peti ais selain jus dan buah oren/limau. sekarang pun saya slalu beli jgk.. utk saya dan @uni.. dia suka sgt minum yoco ni.. mana tidak, masa dlm perut lg ibu dah kasi @uni minum yoco..hehe 


No comments: