Pages

Wednesday, January 6, 2010

~susah nak terima~

rupanya dh hampir setahun aku kt sini..
b'tugas,mengajar dan mcm2 benda di buat kt sini...
masih ingat lg..
2 hari sblm melahirkan auni
m'dpt berita gembira yg aku dpt pindah
dpt skolah baru yg hampir ngn tempat keje suami
walaupun b'beza daerah.
abis pantang 16.02.2009 aku melapor diri di tempat baru..
*
*
kawan2 yg dapat pindah aritu camna agaknya
mesti seronok di tempat baru
atau merindu dan terkenang tempat lama
hampir setahun di sini,
alhamdulillah..rakan sekerja baik2 semua
tp masih byk perkara yg susah nak diterima
mesti terkenang punya sekolah dulu
slalu m'bandingkan hal itu dan ini..
 dulu skolah best,tp sberang laut hehe
jauh ngn suami,jauh ngn keluarga
slalu didera dgn prsaan rindu yg sarat
peknen pun tanpa suami di sisi
hanya teman pengubat duka
skrg skolah kureng best, tp dpt duk sama ngn suami..
Allah maha Adil kan???

***slalu rasa tensen bila kt skolah, kdg2 sampai terbawa balik ke rumah.
psssssssssstt>>>>sape2 nak jd boss kena betulkan diri sendiri dulu ye sblm hentam org bawahan! xsalah boss mengaku salah sendiri. tp klu kita terang2 buat salah,tp ttp mengaku kebal camne 2???pastu asyik korek n carik2 salah orang... pastu cakap xserupa bikin... huuuuuh rimasnya!!! xsuka xsuka xsuka!!!


1 comment:

ZatuL said...

sabar jay..segalanya dah diaturkan...redha bersama dengan doa je jalannya..