Pages

Saturday, January 9, 2010

~ kek pisang bercoklat~

sebenarnya wat kek ni ptg semalam.. akhirnya b'jaya jgk wat kek ni yg dah byk sgt halangan nak wat sblum2 nih.. plan asal nak wat kek coklat skali. sja ingat nak bagi SIL bawak blik tp xsempat plk. yelah dr pg kt dapur.. time ujung minggu camni lah nak msak mcm2 skit.. tghari masak nasi 4 lunch, pastu buat laksa sarawak..then wat kek plk.. rajin2 kan diri wat laksa sbb nak soh SIL rasa.. sbb time pi sarawak dulu, penah k.za beli utk sarapan. tp dia xleh nak mkn.. rasa pelik katanya

hangus sikit..tp still bleh mkn. best sgt sbb rangup

4 potong 2 je tinggal,bg SIL bwak balik

laksa sarawak... akhirnya my SIL sukeee..sedap katanya;)
arini wat lagi kek pisang nih.. yelah yg semlam xcukup kan? mr.Hubby pun mintak buat lg. lg pun bhn2 dah tersedia ada.hehe camna lah nak kurus camni kan??? oh ye, sape2 nak resipi kek yg best ni leh KLIK SINI ok..

sbb susah nak wat kuarkan, jd t'paksa ptong dlm bekas 2 aje lah

sbelum simpan, alas dulu ngn tisu..bg serap minyak. kek ni b'minyak skit

No comments: