Pages

Sunday, January 3, 2010

~hari pertama p'sekolahan~

oooh Tuhan aje yg tahu..penat sungguh arini. penat badan xpe lg, tp klu dah penat akal dan fikiran, mmg susah.. bkn pe, duk memikir byk sgt nak kena buat dan setelkan t'utama dlm minggu p'tama p'sekolahan ni.. maklumkah time ni lah sibuk nak m'persiap bku rekod mengajar,carik sukatan lah, itu lah, inilah.. tambah2 mcm skolah aku ni..ada 2 sukatan utama.. lg banyak. pastu jadi guru tingkatan plk.. kena isi itu lah, urus ini lah.. mcm2 lg.. pastu dpt subjek yg xpenah2 diajar sbelum nih. jd, kena lbh byk studi dr budak.. klu x,mcm xpuas je mengajar tnp p'sediaan yg betul2 rapi. pastu semangat nak masuk kelas pun xde klu aku stakat tahu gitu2 je ttg benda yg nak diajar.. kang klu bdk2 tnya, nak jawab ape plk..
arini pun kul4.30 baru balik.. ambik auni then singgah edai buku jap.. kul6 baru sampai. oleh kerana mkn mlm kami slalunya sblm jam7 ptg, xsempatlah aku masak.. plk 2 ikan,ayam sume keras m'beku lg dlm peti ais.. maaf ye abg, arini kita mkn mlm ngn nasi ayam cap kedai je lah. esok insyaAllah atie masak ye..

1 comment:

AziS said...

selalunya memang penat hari pertama kerja. banyak benda nak kena settle. tapi seronok ;)