Pages

Saturday, December 19, 2009

NANGIS CONTEST BY MUMMY ARIQ


selalunya ada contest yang hepi2 je kan?senyum lah, ceria lah, ketawa lah.. haha kali nih MUMMY ARIQ menganjurkan nangis contest plk.. terbuka kepada kanak2 yang berumur 1hari-3thn shj. Jantina tak kisah.. lelaki pun boleh..perempuan pun boleh...
Tarikh tutup contest : 04 Jan 2010 @ 12.00 tengahari
sesiapa yang berminat nak join contest ni, sila KLIK SINI untuk menyemak syarat2 contest yg dah ditetapkan.



nama : Nur Auni Humaira'
umur : 1thn ( 18-12-08 )

sayu dan hiba kan?? masa ni @uni baru bangun tidur dan tengah demam.. pasal ape dia nangis?? sebenarnya @uni mengamuk + menangis + merajuk gitu sebabnya tak cukup makan 1biji apam gula merah yg ibu suapkan. bila ibu bangun nak ambik lagi, @uni meraung2 mcm org sakit..teresak2. nangis power punyalah.. pastu ibu pujuk letak sepinggan apam depan @uni pun, dia masih xmau stop nangis.. makin menjadi2 plk..hehe merajuklah tu.

HADIAH MENARIK MENANTI ANDA
SELAMAT MENCUBA!!