Pages

Tuesday, December 8, 2009

~morning!!!!~

seronok!!!skrg pg2 leh kcau auni..tunggu auni bangun..klu boring sgt2 sbb lama tunggu auni nak bangun,saya akn usik2 auni..panggil2 auni..."auni pocoyo!auni pocoyo!ally!pato!sleepy bird!!!bah-terh-fly!!!.."sbijik saya ikut suara,nada dr kartun pocoyo peberet auni....pastu mula la auni sengih2 walau mata duk terpejam lg..kdg2 terus bangun terduduk sambil mulut duk potpetpotpet....hehehe


hari yg ceria kan,bangun2 tido terus sengih camnih



hai..nampak x,5btg gigi auni yg dah makin kelihatan nih!

mm..sejak ada gigi ni,auni cam xmau b'pisah ngn puting..nak gigit puting je sntiasa..xmcm sbelum ni,puting 2 hanya jd shabat time auni nak tido je..kdg2 xisap pun dia senang je tido..bila dia dh t'tido cepat2 saya tarik puting..hah skrg kemain susah lg..kemas kejap dia gigit puting time tido..xleh nak tarik lg..penah skali 2 saya lupa bwk puting masa keluar..dia plk nak tido..meraung2 mcm org sakit dekat stengah jam walupun mata dia dh pejam..huh dasat2..mmm saya bkn pe,takut bagi efek kt struktur gigi dia aje..


lg 1 peberet auni..gigit bucu tuala smpai basah lencun
sejak nak jd bdk besar ni..ngada2 je perangai dia...hehehe suka sangat nangis2 merajuk manja gitu...dahla 2, pandai pilih tempat tido plk..xmau tido sorang2 lg...kt celah2 ibu ayah jgk dia selesa..

No comments: