Pages

Tuesday, December 15, 2009

MomBloggerPlanet Cutest Baby Smiling Contest

1st time join contest MBP..By the way,this is the last monthly contest for this year!


starts from 1st to 15th December 2009

hadiah yang sangat2 menarik menanti para pemenang!!
hadiah hebat tersebut di taja oleh :





December 09 theme is " Cutest Baby SMILING"..macam gambar kt bawah tu kan??
sooo sweeeet!

so,sape2 yang berminat nak join contest ni boleh KLIK SINI untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang contest dan juga syarat2 yg perlu dipatuhi ok!






name : Nur Auni Humaira' binti Mohd Farid Hafidz
D.o.B : 18th  December 2008

kenapa ibu suka bila tengok Auni senyum??
senyum itu penawar duka kan??bila tengok Auni senyum dada ibu rasa lapang,hati rasa tenang.. senyum itu tanda gembira.. kalau Auni senyum,ibu akan senyum balik dan cuba buat Auni sentiasa senyum sebab ibu pun tumpang gembira dan tak mahu tengok Auni sedih2 tau..
senyuman Auni sentiasa menghangatkan hati ibu dan menjadi pembangkit kekuatan ibu.. segala kekusutan, tekanan, kesedihan, kesakitan seakan jauh dibawa pergi tatkala melihat wajah mulus Auni tersenyum.. senyum selalu ye sayang! ibu sayang Auni!

4 comments:

mariaariffbaby said...

best of luck ye
and salam perkenalan

=D

Ummu Sofea said...

Semoga Berjaya

Salam manis daripada Famili Sofea..
Orang Kedah rupanya. 1 Kapai la kita. Cek pon org Kedah jgk. Dok tang Simpang 4 Kangkong. Lani migran sat kat Putrajaya. InsyaAllah, nanti bila dah tua (hrp2 pjg umoq la noo) nak dok kedah balik la.

:)

Ummu Sofea said...

Salam manis..

Semoga Berjaya

mama eja :) said...

salam perkenalan , salam ukhwah fillah :)

gud luck ye... ada masa singgah la blog saya juga:

http://mamaeja.blogspot.com