Pages

Tuesday, December 15, 2009

~ayah dan badminton~

waa..sebelum2 nih xder pon citer pasal ayah dlm blog ni kan? disebabkan tuan punya blog terlebih masa,rajin plk nak mencoret sdikit citer pasal ayah dan minat no.1nya..(kdg2 ibu leh merajuk ngn minat ayah ni,jelesss) apa lg klu bkn main badminton..selasa dan jumaat malam sudah semestinya auni ngn ibu kena tinggal, (kecuali klu ibu rajin ikut sma dan xsampai hati nak tolak permintaan ayah) sbbnya dua mlm setiap minggu tuh,mmg jadual wajib ayah pi main..dr jam9-11mlm..mknanya masa ibu tulis entri ni ayah xderlah..

ptg ahad aritu auni ngn ibu teman ayah pi main..tetiba plk main petang,apehal????kwn ajk training katanya.. (maklum la,ayah klu masuk tanding under regu punya..) sbb ujung minggu nanti nk b'tanding lg ( xtau kejohanan pe plk kali ni)



nuuun ayah b'baju putih..kemain semangat main..nak2 bila auni ngn ibu ada kt depan..yelah,klu kalah maluuuu..kan?bgn pagi hayun reket, lepas smyang hayun reket,tunggu nak smayang hayun reket,nak tido pun hayun reket jgk...



ayah bijak rupanya..sbelum sampai dewan singgah beli mini choc swiss roll kt auni..bkn 1,tp 3 swiss roll nak buat umpan auni..yelah,takut2 auni nangis dan mengamuk time ayah main..kan xpasal2 tengah syok duk balun shuttle,kena stop plk..ibu ler yg jadi tukang suap auni..akhirnya abis 2 swiss roll auni pulun..

2 comments:

SuRiaHaZNi said...

apis tanding kat SUPKOM ek? kt poli seberang prai kot...hihihi kwn2 aku pn sibuk duk training badminton nkg tanding..tahun lps aku masuk gak..boling..haha

atie @ ejay said...

apis pening gak..dah tu yg kata tanding kt PSB kulim plk..nginap kt PSP