Pages

Monday, October 5, 2009

CEPATNYA WAKTU BERLARI

dalam keboringan & kepuasan (..kerana tinggal b'2 shj ngn si kecil..)terasa nk mencoret crita ttg satu2nya anak ku ini..( sorang buat msa skrg la..hehe) & mlm ini juga aku sempat merakamkan beberapa aksinya yg kdg2 m'buatkan aku seriau utk membiarkannya berada keseorangan...

mm usia auni dh hampir mnginjak 10bln..cepatnya masa berlalu..sakit bersalin masih lg terasa & saat2 menyambut kehadirannya masih segar dlm ingatan...teringat msa di labour room,auni menjenguk dunia tanpa disaksikan oleh ayahnya..(..msa 2 ayahnya masih kt atas bukit grik agaknya..memandu pulang) mjurlah ayah & ma sudi menemani sewaktu aku bertarung utk memastikan si kecil  keluar tnpa masalah..silap menduga,rupanya auni begitu tdk sabar mahu b'temu ibu & ayah..xtertahan menunggu 10 hari lg dr tarikh jangkaan...

dah hampir 10 bulan auni hadir melengkapkan kehidupan kami...mm giginya masih belum kelihatan,tp lidahnya panjang (..arap2 jgn suka ckp tipu nanti ye auni..) mulutnya ringan,selalu bising..(..suka kacau ayah tidur ye..) oooh..yg memenatkan kami skrg,auni begitu aktif..xreti duk diam..sejak dr pndai merangkak & skrg bleh berdiri sndri (..seluar kt bhgn lutut & stoking t'paksala kena sental)...tidur pun dh lewat dah...hahah brg kesayangan pun dah ada yg pecah dsbbkn si auni yg buas ni...klu b'jln dlm walker sakit kaki ayah & ibu dirempuhnya..


























b'fikir sblm b'tindak..







aksi ape ni??mjur dan tngok..klu x pe jd ngn kepala 2







pandai duk belek tanda hrga..krusi murah je 2






tolong lipat kain





ni dia..part yg jd peberet auni..nangis meraung camne pu,klu bg je pluang dia duduk kt situ..pasti t'senyum ceria





walau apa pun..ibu b'hrp agr auni sentiasa sihat & berada di bwh lindunganNYA...m'jd ank yg baik










4 comments:

SuRiaHaZNi said...

huhu sungguh skema gaya penulisan anda...mcm buat karangan SPM je..hihu

norhalimawati said...

bkn pe.. BM SPM dlu xdpt A..hehe

ZatuL said...

memang buas..takpe lepas dpt adik nanti ayu lah tu..

norhalimawati said...

haha..rsa xsabar nak ada baby lg