Pages

Tuesday, October 20, 2009

auni nak dpt adik???

haha..sungguh t'tanya2..ada pape kot..ada isi kot..auni nk dpat adik kot(sngguh byk p'soalan,tp bkn dr aku..)alkisahnya..kelmarin..dr awl nak trun ke skolah,tekak dah rsa loya & perut m'cucuk2..

sampai je kt skolah terus b'kejar ke blik air memuntahkan apa yg nak kluar...kuar air je lah sbb perut xdiisi lg..bila rsa lpr sgt,baru pi isi minyak kat kantin..sblm pi skolah dah b'tekad,xmau mkn nasi..minum2 je (nk diet la konon)tp dah xt'daya,amik jgk la nasi sparuh senduk,sayur,telur..
paksa2 mkn jgk walau trasa tekak n perut menolak2xmau terima...


...mmmm akhirnya perut kembali kosong..sbb 1x lg suma yg ada dlm perut ditolak kluar..huh kwn2 ape lg,tngok aku yg lesu,muntah2..mula m'buat andaian sndiri..hehe

so,dah xlarat sgt..minta ijin pngetua utk balik..auni ku tinggalkan dulu kt rumah pengasuh..kul4.30ptg baru pi klinik stelah puas t'baring kt katil..doktor kata mgkin jangkitan kuman kt usus..haha kan dah kta,bkn ada pape pun..heheh

1 comment:

ZatuL said...

laa..dahnyer simpton2 sama ngan ... bilala saya nak ada simpton2 camtu..harapnya jgn just simpton jelah huhuk...