Pages

Sunday, July 19, 2009

alahai...kesian

patutla auni xselesa dr petang semalam..rupanya dia sembelit..kesian tengok dia...tengah galak bermain,tiba2 je nangis..berkerut2 muka. pg tadi aku bagi dia seulas limau,bagi dia isap2..mjur jgk dia nak... mm..terfikir jgk sbb pe?kurang bagi dia minum air agkny... xpun sbb aku baru tukar nestum jenis beras+sayuran.baru sminggu dia mkan nestum 2...xpun sbb aku dah suap dia mcm2..kek,bahulu,nasi,telur..... alahai..auni comel..kesian ank ibu...

balik kampung

balik kampung...oooo...oooo...balik kampung...hati girang hehe pantang ada cuti sikit,mesti nak balik kampung..ni,cuti sempena isra' mikraj.balik kampung lagi. kebetulan pulak sma darussaadah amik cuti peristiwa pada hari ahad 19/07/2009.. so,petang khamis bertolak lah kami sekeluarga balik ke kampung..hehe suami plk kena amik cuti hari ahad 2..dia lah org yang paling b'semangat..ada sebabny 2..???;) adehhh..penat..pukul 12.30mlm baru smpai pasir puteh...alhamdulillah

Thursday, July 9, 2009

headcount punya pasal..

2,3 hari duk penin nk kena buat head count..buat yg aku punya dlu..pastu tlong buat yg ustaz mat din punya...4kelas sume..mjur kak ta pun tlg.. pastu plk tlong k.ta buat yg panitia plk..arini xmasuk kelas pun.ust.mat din & kak ta glir masuk kelas aku.2,3gelas minum milo ais..panas2!!

Tuesday, July 7, 2009

auni humaira'

nur auni humaira'....anugerah Ilahi yang terindah buat ibu & ayah....auni..cepatla boleh jalan...boleh bercakap...tak de lah ibu nk kena bercakap ngn ayah je..hehe boringla..nak2 kalau ayah sibuk..tinggal kita berdua kt rumah..dia kuar main badminton...